
Флоренс П’ю – нове обличчя Valentino
Флоренс П’ю стала новим обличчям Модного дому Valentino. Англійська акторка знялася у рекламній кампанії сумок Rockstud23.

Англійська акторка Флоренс П’ю відома за фільмами “Маленькі жінки”, “Не хвилюйся, люба”, “Леді Макбет”, “Диво”, “Чорна вдова”. А за роль у стрічці “Маленькі жінки” П’ю навіть номінували на “Оскар”.

Відтепер Флоренс П’ю – ще й нове обличчя Модного дому Valentino. Креативний директор Valentino П’єрпаоло Піччолі обрав її через харизму, вразливість і вміння виражати емоції як на камеру, так і поза неї. У новій рекламній кампанії акторці якраз треба було відіграти різноманітні емоційні ситуації.
П’єрпаоло Піччолі працює із зірками, які розділяють його цінності і бачення марки. З Флоренс П’ю він познайомився після кутюрного показу Valentino і був вражений:
“Мене вразили її розум і хоробрість, те, як вона відстоює себе. А також її здатність вирішувати будь-які обставини з такою витонченістю та проникливістю. Можливо, це все завдяки її роботі. Або, можливо, це і є та причина, чому вона вирішила бути акторкою. Ця талановита акторка стала моїм другом. І ми разом вирішили зробити цю кампанію”.

Піччолі розповів, чому у рекламі сумок вони зробили ставку саме на емоції:
“Аксесуари певним чином стають частиною власника та проявом його емоцій. Ось чому портрети, які зняв Стівен Мейзел, побудовані на виразах і почуттях Флоренс”.

Нове партнерство прокоментувала й акторка:
“Працювати з талановитими людьми – це одне. А працювати з талановитими людьми, які є великими друзями, – це живить душу!”

Дружба Флоренс П’ю та П’єрпаоло Піччолі продовжується і поза камерами. 1 травня вони разом відвідають бал Met Gala 2023. Головною темою цьогорічного балу стане творчість і спадщина Карла Лагерфельда. Цей Met Gala буде першим для Флоренс. Очікується, що вона обере вбрання від Valentino.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Valentino
Читайте також: ЗЕНДАЯ СТАЛА АМБАСАДОРОМ LOUIS VUITTON
Більше від
- Хутро, шкіра та мереживо: трендові матеріали сезону осінь-зима 2025/2026
- Тяглість традицій: бренд Etnodim представив колекцію «Архаїчна»
- Олів’є Рустен залишає модний дім Balmain
- “Шторм Айвазовського” з пластику: український стартап перетворює пластикові відходи на прикраси
- Про становлення та еволюцію бренду SANTA