Now Kiss: модний бренд Kith і Майк Тайсон випустили футболку з мемом
У світі моди нова цікава колаборація. Модний бренд Kith і боксер Майк Тайсон підійшли до співпраці з юмором і випустили футболку з мемом.
Напередодні боксерського поєдинку Майка Тайсона з Джейком Полом вийшла цікава модна колаборація. Бренд Kith і боксер Майк Тайсон підійшли до співпраці з юмором і випустили футболку з мемом. На ній зображена світлина молодого Тайсона. На фото він тримає двох голубів, які наче цілуються. Так тут вирішили обіграти мем «Now Kiss». Як відомо, Майк Тайсон шепелявить. Слово «kiss» він вимовляє як «kith». Тож виходить назва бренда.
Футболки із серії Kith for Mike Tyson представлені у двох кольорах — білому і чорному та виготовлені з міцного бавовняного трикотажу щільністю 230GSM. Звичайно, продукцію рекламує Тайсон. Водночас він нагадує про свій поєдинок з Джейком Полом, який відбудеться вже 15 листопада.
Це — не перша цьогорічна цікава колаборація модного бренда Kith. У вересні вони разом Giorgio Armani створили спільну колекцію Archetypes, у якій зібрали гардероб для чотирьох архетипів. Різні архетипи втілили режисер Мартін Скорсезе, актори Лейкіт Стенфілд та Пірс Броснан, а також засновник Kith Ронні Фіг. Також бренд створив колекцію одягу для сезону 2024-2025 Національної футбольної ліги США. Обличчям рекламної кампанії став колишній гравець команди «Джаєнтс» Девід Тайрі.
Автор: Яна Панюшкіна / Marie Claire Ukraine
Фото: Kith
Читайте також: РОДИННЕ СВЯТО: ГОЛДІ ГОУН І КЕЙТ ГАДСОН В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ SKIMS