Саундтреком до показу колекції жіночого одягу SS24 бренду ETRO стала суміш арабських струнних, африканської перкусії, диких хорів та електрогітар, створених гуртом Santamarea з Палермо. Під час Міланського тижня моди італійський бренд Etro представив своє шоу із загадковою та захоплюючою назвою «Nowhere». Nowhere - це царство, яке не піддається географічним координатам, створене лише безмежною уявою. Фантастична ідея розкривається в різноманітті текстур, принтів, візерунків. Золотисті орнаменти на чорному та бордові квіти на бежевому, соковитий зелений та смужка привертають увагу. Про роботу над колекцією та чим жие сьогодні бренд розпитала колумністка Аліна Лепська, яка опинилась за лаштунками шоу.Марко де Вінченцо, креативний директор ETRO:
Розкажіть більше про вашу останню колекцію для ETRO?
Марко де Вінченцо: Її можна розглядати як синтез моїх двох попередніх колекцій. Між ними пройшло багато часу, і моя перша колекція, можливо, більше відповідає моєму власному стилю. Але друга стала дослідженням історії бренду ETRO з моїм унікальним поглядом.
Які елементи історії бренду ETRO найбільше вплінули на роботу над колекцією?”
Марко де Вінченцо: У мене близько 20 років досвіду, я працював у Fendi. Тому я дійсно знаю, що означає поважати історію бренду, але в той же час намагатися розповісти його історію з нової точки зору. ETRO славиться своїми візерунками та текстилем. Ці елементи стали ключовим джерелом натхнення. Я хотів зберегти характерні риси бренду, але внести у них свій власний почерк. Так що у моїй другій колекції для Etro можна побачити цю унікальну комбінацію.
Фабріціо Кардиналі, виконавчий директор ETRO:
Які країни та регіони є найбільш цікавими для розвитку бізнесу ETRO?
Фабріціо Кардиналі: Більш ніж у 130 магазинах та понад 20 країнах є представництва Etro. Бренд народився в Мілані 55 років тому і, отже, точкою відліку є Мілан та Італія, в цілому. Але наразі бізнес рівномірно розподілений між Європою, Японією та США, і має високий потенціал для росту в Азії, Латинській Америці та на Близькому Сході.
Як бренд орієнтується на нові запити, які виникають з плином часу?
Фабріціо Кардиналі: Минулого року ми оголосили про запуск нових лінійок - окулярів і дитячого одягу, які додалися до вже успішного ETRO home. Посилюючи та оновлюючи жіночий асортимент, який завжди був нашою основною діяльністю, ми встановлюємо діалог з більш широкою аудиторією та молодшим споживачем. Ми також досліджуємо нові можливості в сегменті чоловічої моди, який має великий потенціал, але ще недостатньо нами досліджений.
Читайте також: ІНСТИТУТ КОСТЮМА ОГОЛОСИВ ТЕМУ MET GALA 2024: ЦЯ ТЕМА — «СПЛЯЧІ КРАСУНІ: ПРОБУДЖЕННЯ МОДИ»