Надприродну істоту, що втілювала безупинність життя, наші предки зображали непохитною та безстрашною захисницею. Велика Мати у їхніх віруваннях була центром Всесвіту – вона протистояла хаосу та вчила шанувати рідну землю. У колекції ELENAREVA уособлення сакрального символу змінюється від одного образу до іншого: жіноча сутність турботливої матері та берегині роду ладно переходить до чітких та суворих рис сміливої заступниці. Тонке балансування між жіночим та чоловічим, притаманне бренду, у колекції SS’24 виходить на інший рівень.
Структурний жакет з ефектом спущеного плеча гармонійно римується з прозорою сукнею з невагомого шифону. А розраховані з безкомпромісною точністю лінії сукні-бюстьє з чорної вовни – з плавними силуетами шовкового костюма. Діалог про контрасти жіночої природи продовжується у монументальних брюках-палаццо та виразних корсетах і бюстьє. Та чіткість форм і пропорцій “розмиваються”, коли з’являються тендітні сукні на тонких бретелях, що повторюють кожен рух, та ніжні флористичні принти.
Рівноваги в ELENAREVA досягають і у характері малюнків на тканині. За основу для принтів, розроблених у співавторстві з художницею Ліною Нечиполіною, було взято орнаменти на трипільських глиняних глечиках. Так, ідея нового народження втілилась у волошково-синіх квітах на білому тлі. Однак, на противагу жіночним флористичним мотивам з’являються абстрактні принти з зображенням бика, що у давнину уособлював чоловіче начало та силу. Нерідко наші предки поклонялись образу Богині-Матері, що сиділа верхи на бику, символізуючи родючість та гарний врожай.
Глибину та водночас актуальність українських традицій Олена Рева підкреслює спідницями-плахтами поверх об’ємних штанів. Про неперервність у ювелірному мистецтві розказують прикраси – срібним глечикам та бикам навмисно надали ознак рукотворних артефактів, ніби знайдених сучасними археологами.