UA
RU

Нові тренди креативної індустрії на X-Ray Marketing Conference 2021

Редагувати переклад

 11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час кризи, ребрендингу, збільшення лояльності аудиторії через соціальні проєкти і розкажуть про те, як впроваджувати сміливі рішення у непрості часи. 

Нові тренди креативної індустрії на X-Ray Marketing Conference 2021-Фото 1

Серед спікерів: директор з маркетингу MEGOGO Лера Толочина, директор з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук, директор FILM.UA Entertainment Юлія Сабадаш, директор з маркетингу Parimatch Holding Іван Ляшенко, директор з корпоративних комунікацій «Нова пошта» Олена Плахова та ще 15+ топових експертів. 

Дізнатися більше про спікерів та зареєструватися: https://xray.mmr.ua 

На X-Ray Marketing Conference ви дізнаєтеся: 

—     як побудувати ефективну комунікацію у нових реаліях, від віцепрезидентки Української PR-Ліги Олени Дерев’янко; 

—     про рекламу, яка ефективно працює навіть у локдаун, від глави департаменту маркетингу METRO Антона Жоріна; 

—     як створити соціальний проєкт з хорошим результатом для бізнесу, від директорки з корпоративних зв’язків «Київстар» Анни Захараш; 

—     про нові вектори розвитку медіасервісу, від директорки з маркетингу MEGOGO Лери Толочиної. 

Місцем зустрічі та обміну досвідом представників креативної індустрії буде простір INVERIA flow space. Організатори, онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+, створили формат участі ONLINE FREE, коли всі охочі зможуть отримати досвід спікерів безкоштовно! 

Обрати формат і зареєструватися: https://xray.mmr.ua 

Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards 

Після закінчення конференції всі учасники офлайн-формату запрошуються на Церемонію нагородження X-RAY Marketing Awards. Щорічно у межах цієї події нагороджують найкращих представників креативної індустрії, а обираєте їх ви! Голосування триває до 28 лютого включно. Підтримайте тих, хто здивував своїми рішеннями, ребрендингом, комунікацією у 2020 році. 

Віддати голос: https://vote.xray.mmr.ua/ 

Генеральний партнер X-Ray Marketing Conference — «Нова пошта». 

Партнер — Glo. 

Організатори: 

Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». 

Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких: 

—     Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу; 

—     PR-марафон: огляд трендів PR-галузі; 

—     Zavtra: конференція унікальних тінейджерів; 

—     HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій; 

—     She Congress: досвід ділових жінок; 

—     Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу. 

Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR. 

 

 

Статьи по теме