Як фотографу почати знімати для топ видань?

Проста пошагова інструкція від фешн експерта Любові Любіновської. 

Любов Любіновська — колишній скаутинг директор System Agency Ukraine, public speaker, модельний експерт, засновниця PR агенції Absolute Talent Management в Нью Йорку. 

Окрім таланту, базових здібностей фотографувати, уміння працювати зі світлом і фотошопом з правильною стилізацією, потрібно мати свій стиль та розуміти як цей стиль підходить під журнал, тобто стиль журналу і стиль вашої роботи повинні співпадати. 

Як фотографу почати знімати для топ видань?-Фото 1

 Не бійтесь робити запити в модельні агенції та запрошувати моделей на тестові зйомки, це зробить ваш Instagram та сайт більш естетичним. Для цього вам потрібно зібрати команду: фотограф, візажист, стиліст, hair stylist, розробити mood board, тобто дати зрозуміти агенції, як саме буде виглядати ваша зйомка, і зробити запит, що на певну дату ви плануєте творчу зйомку і хотіли би побачити якусь дуже вродливу new face їхньої агенції. Не забудьте вказати, скільки годин буде тривати зйомка, зазвичай тестова зйомка — це 3 години, 1 година на підготовку, 2 години на тест. Ви встигнете змінити 2-4 looks, в такому випадку ваш Instagram, ваш сайт буде дуже естетичним, у вас будуть професійні моделі на сторінці. 

Не обов’язково мати дуже велику кількість підписників, важливо мати якісний контент. Також я раджу видаляти старі знімки, тобто якщо у вас ще є в Instagram-стрічці дуже багато старих знімків, які ви фотографували 10 років тому назад: якісь кадри типу новорічних, і десь не зовсім fashion, естетичні, якщо ви, наприклад, не працюєте з дітьми, але у вас багато зйомок сімейних, які не є Fashion stories, а просто є вашим комерційним заробітком, я їх раджу видаляти. Редакція повинна зайти в ваш Instagram або на сайт і побачити контент, який вони хотіли би побачити в їх журналі, тобто це повинно відповідати одразу їхнім стандартам, бо у вас є 1 шанс закохати в себе редакцію. Чи є у вас 2-й шанс? Напевно, так, але навіщо витрачати свій час на перепідготовку, якщо все можна зробити з одного разу. 

Якщо ви працюєте з брендами, але ви розумієте, що на зйомці працюють не професійні моделі, я раджу не публікувати цю роботу в вашому Instagram, хай краще це буде більш естетична сторінка з модельних тестів, але там будуть самі круті, самі найкращі ваші роботи. 

Як фотографу почати знімати для топ видань?-Фото 2

Далі  почніть з маленьких незалежних онлайн-журналів, яких ви можете просто сабмітити ваші роботи. 

Випишіть сайти цих журналів. Знову зберіть команду і запросіть модель, але в цьому випадку укажіть, що вашу зйомку ви плануєте розіслати в журнали та укажіть сайти вже зібраних вами журналів. Коли у вас вже є готове портфоліо з незалежних видань, також з модельних тестів, останній крок, який ви можете зробити, це почати розсилати ваші роботи по піар-агенціях, маркетингових агенціях, продакшени, які працюють з топ журналами, а також самім журналам. Ви можете писати як головному редактору, так і в рекламні відділи, указуючи країни  в яких ви працюєте і те, що ви відкриті до співпраці якщо їм потрібен фотограф, то вони завжди можуть на вас розраховувати.

 
 Героїня та експерт: Любов Любіновська @liubov.liubinovska 
Фотограф: Марина Кінскі @photographerkinski
PR: Absolute Talent Management @absolutetalentmanagement
 

How to start photographing for top publications? Simple step-by-step instruction from fashion expert Liubov Liubinovska.

 Liubov Liubinovska is a former scouting director of System Agency Ukraine, public speaker, model expert, and founder of PR agency Absolute Talent Management in New York.

Apart from talent, basic photography skills, ability to work with light and Photoshop with proper styling, you need to have your own style and understand how it fits the magazine, i.e., the magazine’s style and your work style should match.

Don’t be afraid to make requests to modeling agencies and invite models for test shootings, this will make your Instagram and website more aesthetic.

Як фотографу почати знімати для топ видань?-Фото 3

For this, you need to gather a team: photographer, makeup artist, stylist, hair stylist, develop a mood board, i.e., give the agency an idea of what your shooting will look like, and make a request that on a certain date you plan a creative shooting and would like to see a very pretty new face from their agency.

Don’t forget to specify how many hours the shooting will last, usually a test shooting is 3 hours, 1 hour for preparation, 2 hours for testing. You will have time to change 2-4 looks, in this case, your Instagram, your website will be very aesthetic, you will have professional models on the page.

It’s not necessary to have a very large number of subscribers, it’s important to have quality content. Also, I advise you to delete old photos, i.e., if you still have very many old photos in your Instagram feed, which you took 10 years ago: some frames like New Year’s, and somewhere not quite fashion, aesthetic, if you, for example, don’t work with children, but you have many family shootings, which are not Fashion stories, but just your commercial income, I advise you to delete them.

The editorial staff should go to your Instagram or website and see the content they would like to see in their magazine, i.e., it should meet their standards immediately, because you have 1 chance to impress the editorial staff.

Is there a 2nd chance? Probably, but why waste your time on retraining if you can do everything at once.

If you work with brands, but you understand that non-professional models are working on the shooting, I advise you not to publish this work on your Instagram, it’s better to have a more aesthetic page with model tests, but there will be the coolest, the best of your works.

Next, start with small independent online magazines that you can simply submit your work to. Write down the websites of these magazines.

Gather the team again and invite a model, but in this case, specify that you plan to send your shooting to magazines and specify the websites of the magazines you have already collected.

When you already have a ready portfolio from independent publications, as well as from model tests, the last step you can take is to start sending your work to PR agencies, marketing agencies, production companies that work with top magazines, as well as to the magazines themselves.

You can write to the chief editor, as well as to the advertising departments, indicating the countries where you work and that you are open to cooperation if they need a photographer, they can always rely on you.

Expert: Liubov Liubinovska @liubov.liubinovska 
Photographer: Marina Kinski @photographerkinski
PR: Absolute Talent Management @absolutetalentmanagement
Статьи по теме