UA
RU

Backstage «Сила в Рівності»: інтерв'ю з власником Cinecitta MakeUp Ларисою Гарсіа

Редагувати переклад

Сьогодні ми познайомимося з представником б'юті-команди спецпроекту «Сила у Рівності», власником компанії-дистриб'ютора косметики Cinecitta в Україні Ларисою Гарсіа. 

cinecitta

ПРО СЕБЕ

Буду коротким. Мої батьки познайомилися у Радянському Союзі. Я народилася у Мексиці. Мій тато, мексиканець, був сином дуже багатого батька, але водночас був прихильником комуністичних ідей і мріяв навчатися у СРСР. Таке дивне поєднання: хлопець-студент носить на руці годинник вартістю машини і говорить про рівність.

Мої батьки одружилися та поїхали до Мексики. У Мексиці я жила до 24 років з невеликою перервою, тому що на початку 80-х ми всією сім'єю переїхали до Києва, бо мій батько вирішив захистити докторську дисертацію в Радянському Союзі.

Але так сталося, що невдовзі мої батьки розлучилися, мати залишилася в Україні, а ми повернулися на батьківщину, до Мексики. І коли я відвідала її вже в незалежній Україні, відновилися наші зустрічі з моїм колишнім однокласником, в результаті чого він став моїм чоловіком.

Я не хотіла жити в Україні формату 1992-1995 років, коли країна перебувала в глибокій депресії та занепаді. Ми поїхали до Мексики, щоб зареєструвати наш шлюб, але нам у цьому відмовили через громадянство чоловіка. Ми повернулися в Україну, щоби розписатися і потім повернутися до Мексики. Але як тільки ми приїхали до Києва, моєму чоловікові зробили непогану пропозицію по роботі, і я зі сльозами на очах погодилася прожити тут не більше 2-х років. І ось ці «два роки» тривають уже 25 років.

Україна стала моїм будинком. Тут я здобула освіту і почала працювати. Спочатку в компанії «Oriflame», а 1999 року відкрила свої перші курси візажу «Макіяж для себе коханої». Тоді в Україні такого не було. Тоді ніхто взагалі навіть не розумів, навіщо це потрібно.

garcialarisa

instagram: garcialarisa

ПРО ВЛАСНИЙ ПУТ

У мене завжди було почуття, що я дуже негарна. Я мріяла бути такою ж красивою, як дівчата з обкладинок, і була впевнена, що секрет їхньої краси саме у макіяжі. Тому, задумавшись над тим, чим зайнятися, я сказала собі: О! Курси макіяжу. Адже, напевно, я не єдина некрасива дівчинка, яка б хотіла стати красивою». Отак усе й почалося. Спочатку ніхто не зрозумів, навіщо хтось вчитиме, як фарбуватися. Але мені доля зробила подарунок: я познайомилася з Оленою Табачук із телеканалу «Телебачення-Табачук», І їй моя ідея здалася цікавою. Вона запропонувала показувати туторіали на телебаченні замість гримування всіх провідних телеканалу.

Там ми показали магію макіяжу. І як тільки люди це побачили, почалися дзвінки та записи, що й перетворилося на першу студію макіяжу в Україні «Terra Viva». Близько року після заснування студії я почала займатися косметикою. Спочатку я привозила її з Італії лише для студії, а потім почали підключатися інші школи, візажисти, телеканали тощо.

Backstage «Сила у Рівності»: інтерв'ю з власником Cinecitta MakeUp Ларисою Гарсіа-Фото 3

ЧОМУ CINECITTA? 

Вийшло так, що одна з візажистів, яка зі мною працювала, сказала: "Слухай, Ларисо, є одна цікава косметика, вона була створена на кіностудії!"

І ми поїхали до Риму, щоб познайомитись із виробниками цієї косметики. Знаєте, у мене було таке почуття, наче я прийшла в сім'ю. Поясню: працюючи в іншій компанії, я розуміла, що це якась корпорація. А тут я приходжу і бачу, що є завод, є виробництво, але все інакше: тут панує атмосфера величезної родини, в якій кожен вкладає у свою роботу серце та душу. І це мене підкорило. Це був останній аргумент для ухвалення рішення. Я відчула, що стаю частиною сім'ї.

Backstage «Сила у Рівності»: інтерв'ю з власником Cinecitta MakeUp Ларисою Гарсіа-Фото 4

instagram: cinecitta.ua

 ПЕРЕВАГИ КОСМЕТИКИ CINECITTA

Косметика не повинна створювати ефекту маски. Продукти повинні добре покривати обличчя, поєднуватись один з одним, щоб можна було зробити м'які переходи без чітких меж. Макіяж також повинен триматися досить довго без необхідності упорядковувати його. 

Тому сильний бік косметики Cinecitta - Це продукти для роботи зі шкірою обличчя.

Також косметика Cinecitta настільки високопігментована, що її вистачає дуже довгий час. Наприклад, я не можу уявити, щоб жінка використовувала один тюбик кремових рум'ян, якого вистачає на 10 років, напевно! Це покупка на все життя. З погляду продажів це, звичайно, не вигідно.

Сила Cinecitta ще й у тому, що у світі немає іншої косметики з такою історією.

Вона була створена у кіностудії ще 1937 року. Її варили для своїх потреб самі гримери. Я навіть знайома з онуком того творця Cinecitta. Він гример уже у третьому поколінні. І дуже пишався, що створив цю косметику його дід.

Про цю косметику написав навіть Хемінгуей.

Коли Він жив у Гавані, він написав до свого друга Пабло Пікассо:

«… До мене приїхав друг з Італії і привіз із собою у валізці тюбики з фарбою, які мені нагадали про тебе, мій друже…».

Але це були фарби, щоб малювати картини, це були фарби, щоб малювати обличчя.

І цими «фарбами» була косметика Cinecitta.

Ці історії мене дуже прив'язали до косметики.

Незважаючи на кризи, виробник продовжує бути вірним своїм принципам. Власник не став економити: вони самі створюють свої формули, самі закуповують найякіснішу і найбезпечнішу сировину для того, щоб створити продукт кращої якості, адже могли б на цьому економити, щоб заробити більше грошей. Вони ж цього роблять, оскільки вірні принципам свого сімейного виробництва. І я знаю, що у косметиці Cinecitta немає нічого, що може викликати алергію, тому що в ній найдорожчий склад із усіх можливих. Але водночас це не найдорожча косметика. Парадокс. А знаєте, чому?

Вони економлять на рекламі та упаковці. Інші бренди роблять велику ставку на гарну упаковку та дорогу рекламу, а Cinecitta всі гроші вкладає у сировину.

Ви ніколи не побачите Дженніфер Лопес, яка рекламує косметику Cinecitta. Це занадто дорого.

Але вони дозволяють своєму ринку вести рекламу локально. У мене такий принцип роботи викликає повагу.

Власне, це ті речі, які я вважаю найсильнішими у косметиці. 

instagram: cinecitta.ua

instagram: cinecitta.ua

ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКА МАКІЯЖУ CINECITTA

Ця косметика була народжена у ті часи, коли було чорно-біле кіно. Найголовніше – це створити гарне обличчя з рівною шкірою та об'ємними рисами обличчя, щоб на екрані не вийшло плоске обличчя. Тому основний акцент був створений на все те, що стосується тональної основи, пудри та всіх засобів, що коригують, які допомагають «ліпити» обличчя. Саме італійці вигадали техніку макіяжу, яка називається «ліплення обличчя». Вони працювали за принципом скульпторів: «ліпиш обличчя» шляхом накладання різних шарів.

Американці в Голлівуді її спростили: вони просто створюють рівне "полотно", а потім просто затемнюють все, що виходить за рамки овалу. Італійці вирівнюють, потім десь висвітлюють, десь затемнюють і таким чином візуально створюють інші обсяги. Це інша майстерність. І косметика Cinecitta дозволяє це робити. 

Ця техніка так і називається: «ліплення обличчя Чинечитта».

cinecittastudios

instagram: cinecittastudios

 ЗРУЧНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ У ПОВСЯДНЕНОМУ ЖИТТІ 

Це дуже зручно! І скажу чому. Вам не потрібно наносити великий шар тональної основи для того, щоб отримати хороше покриття, не потрібно набирати або наносити тіні в кілька шарів, щоб досягти потрібного ефекту. Ви завдали один раз і вже отримали результат. Висока пігментованість допомагає заощаджувати ваші сили, час та гроші.  

Backstage «Сила у Рівності»: інтерв'ю з власником Cinecitta MakeUp Ларисою Гарсіа-Фото 7

instagram: cinecitta.ua

ХЕДЛАЙНЕРІ ПРОДАЖУ

Один з них - тональна основа із ефектом ліфтингу. Її купують дівчата від 27-ми років і старші, тому що вона дає ідеальне покриття та натуральний ефект. Шкіра після неї має легке сяйво, що є ознакою молодості шкіри.

Другий – це наші олівці для брів. Їх дуже люблять і вони дуже економні. І візажисти їх люблять через те, що вони не течуть і не стираються.

Потім ідуть пігменти и тіні. Вони мають дуже гарну якість, і вони не обсипаються. А завдяки їхній багатофункціональності, їх можна використовувати в різних цілях. 

Також сюди можна включити пудру и фіксатори. Вони не обтяжують макіяж, не матують його намертво, а ідеально фіксують.

І звичайно, спрей-фіксатор для макіяжу. Я можу сміливо сказати, що він найкращий із тих, які існують. Але буду скромнішим і скажу, що він просто один із найкращих. 

Backstage «Сила у Рівності»: інтерв'ю з власником Cinecitta MakeUp Ларисою Гарсіа-Фото 8

ОШИБКИ ВІЗАЖИСТІВ ПРИ ВИБОРІ КОСМЕТИКИ

Я вважаю, що головна помилка візажистів при виборі косметики – піддатися хайпу. Візажисти купують модні американські чи корейські бренди.

До речі, мало хто про це говорить, але в Кореї та Америці вимоги до виробництва косметики набагато нижчі, ніж у Європі. В Америці можна використати те, що заборонено у країнах ЄС. А про Азію я взагалі мовчу. Там немає заборон на використання інгредієнтів, які є найнебезпечнішими. Наприклад, різні фактори зростання клітин, що дають миттєвий результат. Ці речовини заборонені у Європі. 

Ще однією помилкою є те, що візажисти купують багато дешевої косметики. І клієнт бачить, що візажист використовує ту ж косметику, що і він сам, а іноді навіть дешевший. Вже зникає та знецінюється поняття, що візажист працює як професіонал. Я вважаю, що якщо ти професіонал, то маєш працювати виключно на профзасобах. Особливо це стосується того, що може через якийсь час зіпсувати ваш вигляд: тональна основа пропадає, тіні скочуються тощо. Якість макіяжу залежить від якості косметики, яка залежить від складу.

Візажист – це не людина, яка, вибачте за вираз, вміє «махати пензликами». На даний момент це можуть робити багато жінок завдяки туторіалам, курсам та вебінарам. Ти повинен підтверджувати свій професіоналізм у всьому: як ти одягнений, як виглядають твої руки, як розставлена ​​косметика в твоєму кейсі, які у тебе кисті, і, звичайно, чим ти користуєшся. І якщо ти використовуєш тональний крем від менш професійних брендів, то у чому різниця між тобою та дівчиною, яку ти обслуговуєш?

cinecitta.ua

 ПРО ІНФУЕНСЕРІВ ТА ВІДОМИХ КЛІЄНТІВ

Скажу так. Я могла б назвати імена дуже відомих людей, які працювали чи працюють із нашою косметикою. Але я не хотіла б цього робити. Кожен візажист, який працює з нами, для мене однаково важливий. Я всіх ставлю на один рівень. Я швидше допоможу візажистові-початківцю зробити макіяж знаменитої запрошеної моделі, давши йому таким чином можливість проявити себе. Я можу піти до знаменитого блогера та заплатити йому за рекламу, але я дуже хочу, щоб цю косметику любили не лише завдяки знаменитому візажисту чи моделі. Моя мета – щоб у кожного візажиста було щось від Cinecitta і він раціонально інвестував свої гроші не в красиву упаковку, не в хайп, а в косметику, яка допоможе йому досягти швидких класних результатів та заощадити свої гроші.

instagram: cinecitta.ua

Інтерв'ю: Олена Юрковська

Статті на тему