UA
RU

Тільда ​​Свінтон стала обличчям корейського бренда Sulwhasoo

Редагувати переклад

Південнокорейський косметичний бренд Sulwhasoo оголосив акторку Тільду Свінтон своїм глобальним послом.

Тільда ​​Свінтон стала обличчям корейського бренду Sulwhasoo

Британська акторка приєдналася до корейської поп-зірки Розе з музичного гурту Blackpink, яка представляє косметику Sulwhasoo з жовтня 2022 року. Рекламна кампанія Rebloom, у якій беруть участь дві зірки, розпочинається у березні.

Партнерство з Тільдою Свінтон має допомогти корейському бренду вийти на міжнародні ринки. У Sulwhasoo так пояснили свій вибір:

«Тільда ​​Свінтон володіє новаторським мистецьким духом, який виходить за межі жанрів і кордонів, вона випромінює властиву лише ій ауру та безмежну красу разом із Sulwhasoo».

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від 설화수 Sulwhasoo Official (@sulwhasoo.official)

Свінтон сподобалася концепція бренду: Sulwhasoo не гониться за модою, а намагається створити позачасову красу.

«Я вважаю, що дух і спадщина насправді більш, ніж цінні. Є справжня причина сфокусуватися на речах, які ніколи не зміняться», — зазначає акторка.

Тільда ​​Свінтон стала обличчям корейського бренду Sulwhasoo

У Тільди Свінтон вже є досвід співпраці з марками із світу краси. Акторка представляла косметику Nars і аромат французького парфюмерного нішевого бренда Etat Libre d’Orange.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Instagram / Sulwhasoo

Читайте також: ХАНТЕР ШАФЕР — НОВЕ ОБЛИЧЧЯ АРОМАТУ MUGLER ANGEL

Статті на тему