Тільда Свінтон стала обличчям корейського бренда Sulwhasoo
Редагувати перекладПівденнокорейський косметичний бренд Sulwhasoo оголосив акторку Тільду Свінтон своїм глобальним послом.

Британська акторка приєдналася до корейської поп-зірки Розе з музичного гурту Blackpink, яка представляє косметику Sulwhasoo з жовтня 2022 року. Рекламна кампанія Rebloom, у якій беруть участь дві зірки, розпочинається у березні.
Партнерство з Тільдою Свінтон має допомогти корейському бренду вийти на міжнародні ринки. У Sulwhasoo так пояснили свій вибір:
«Тільда Свінтон володіє новаторським мистецьким духом, який виходить за межі жанрів і кордонів, вона випромінює властиву лише ій ауру та безмежну красу разом із Sulwhasoo».
Переглянути цю публікацію в Instagram
Свінтон сподобалася концепція бренду: Sulwhasoo не гониться за модою, а намагається створити позачасову красу.
«Я вважаю, що дух і спадщина насправді більш, ніж цінні. Є справжня причина сфокусуватися на речах, які ніколи не зміняться», — зазначає акторка.

У Тільди Свінтон вже є досвід співпраці з марками із світу краси. Акторка представляла косметику Nars і аромат французького парфюмерного нішевого бренда Etat Libre d’Orange.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Sulwhasoo
Читайте також: ХАНТЕР ШАФЕР — НОВЕ ОБЛИЧЧЯ АРОМАТУ MUGLER ANGEL