Показ круїзної колекції Gucci у Флоренції
Редагувати перекладДля того, щоб продемонструвати стражденним модникам з усього світу чергову порцію сотні божевільних, але при цьому ідеально вивірених цибуль від Gucci, Алессандро Мікеле приїхав на батьківщину бренду - у Флоренцію.
Естетика пост-Ренесансу, завдяки якій Мікеле вже не перший сезон забезпечує Gucci фінансове благополуччя і розквіт, звичайно ж, дуже доречно вписалася в легендарне Палаццо Пітті.
Читайте також: ДАКОТА ДЖОНСОН З СЕСТРАМИ І САЛЬМА ХАЙЄК НА ПОКАЗІ GUCCI
Імпровізованим подіумом найдавнішого палаццо у Флоренції (Пітті почали будувати ще в середині 15 століття) пройшла низка екзальтованих модників - хто в барочних сукнях, хто в косухах, хто в трикотажних джемперах, прикрашених трояндами і бантами, а хто навіть у пальто, зі спектаклю про нашестя Йєті.
Знайшлося місце у круїзній колекції та мотивах з 1970-х, які Мікеле також вже успішно випробував у попередніх сезонах. У золоті вінки, тюрбани, кольорове мереживо та костюми-двійки з розкльошеними брюками, здається, тепер судилося закохатися не лише азіатським блогерам та Сальме Хайєк (відомій шанувальниці таланту Алессандро Мікеле), а й усім без винятку.
Читайте також: DOLCE & GABBANA НАЗВАЛИ СУКНЯ В честь Кейт Міддлтон
Підтримав Алессандро Мікеле та наростаюче захоплення логоманією та слоганами. Щоправда, як завжди, на свій манер - навмисно завдавши наряди назва бренду Gucci з помилкою. Це, звичайно, не речі-заяви, як у Dior, зате як мінімум іронічно.
Звичайно, на перший погляд, чергова порція еклектики від колись консервативного бренду може здатися цілковитим безумством. Але не можна не погодитися з тим, що сьогодні ніхто, крім Алессандро Мікеле, не вміє так майстерно поєднувати непоєднуване і викликати емоції, а не байдужість.
Читайте також: LACOSTE ЗНЯЛИ КРАСИВИЙ МІНІ-ФІЛЬМ ПРО КОХАННЯ З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ
Фото надані прес-службою GucciСтатті по темі:
ПІД КАБЛУКОМ: КУЛЬТОВЕ ВЗУТТЯ З КІНО