UA
RU

#моякультурнаброня: fashion-варіації за мотивами українських народних пісень від JUL

Редагувати переклад
Бренд жіночого одягу JUL втретє об'єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для продовження фольклорної колаборації навколо українських народних та естрадних пісень.

2 липня

3 липня

Головним завданням співпраці завжди була інтеграція українського фольклору до сучасного контексту, але з 24 лютого життя дуже змінилося, а з ним і завдання. Сьогодні ми зрозуміли багато речей про загарбника. Але найголовніші висновки ми вкотре зробили про себе, про велич нашого народу: враг може знищити інфраструктуру і позбавити нас виробництва, перетворити міста в попіл, але є речі, які він не відбере ніколи – нашу культуру, нашу історію, наше народне наслідство. росіяни століттями намагалися викорінити українську культуру, але вона безсмертна. Українська культура сама собі відтворює, і так буде завжди. Нині – найліпша година, щоб вкотре звернутися до коріння і розповісти про нього світові. 

Для цього JUL та Ukrainian Folks використали дві українські народні пісні та один романс: “Несе Галя воду”, “Ой, у вишневому саду” та “Чорні брови, карії очі”  - романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка, який через широку розповсюдженість часто помилково вважають народною композицією. До колекції увійшли сумка-шопер та вісім варіацій футболок для жінок та чоловіків у різних кольорових варіаціях та написах, але вже традиційно не оригінальних, а перекладених на англійську мову музичними сервісами. Так, "Галя несе воду" стала Galya Carries Water, "Ой, у вишневому саду" - Oh, In the Cherry Orchard, “Чорні брови, карії очі”  - Black Brows, Brown Eyes. 

“JUL завжди був, є і буде про Україну. Командою ми довго думали, з чого ми можемо розпочати наше відродження. І зрозуміли, що якщо не почнемо з нашої колаборації з Ukrainian Folks, то ви нас не зрозумієте. Чесно кажучи, ми самі собі не зрозуміли”, — Юлія Логвін, зосновниця бренду JUL.

4 липня

5 липня

1 липня

JUL

Окремо JUL та Ukrainian Folks звертаються до тих, у кого є речі з попередньої колаборації: “Ми закликаємо всіх, у кого є наші речі з колаборації: якщо у вас є доступ до них зараз, одягайте їх. Хай вони стануть вашим оберегом та вашою бронею, а можливо, і зброєю. Нехай вони стануть для вас ще одним нагадуванням про те, за що ми сьогодні боремося. Робіть світлини в промовах та позначайте їх хештегом: #моякультурнаброня". 

Колаборація доступна до покупки з 12 травня на сайті бренду jul.ua. 25% від прибутку буде перераховано благодійній організації “Повернись живим” на озброєння наших захисників та захисниць.

Автор графічного дизайну футболок. Антон Синиця, фотограф - Андрій Грей, зтиліст - Таня Немченко.

Читайте також: УКРАЇНСЬКІ БРЕНДІ У ВІЙНУ: VIKA ADAMSKAYA

Статті на тему