Український бренд Vivons до Дня вишиванки презентував новий дроп з етномотивами.
У цій мініколекції дизайнерка поєднала минуле і сучасність: лаконічні елементи вишивки прикрасили худі, футболки й плахти, додавши їм витонченості та вишуканості. Речі з вишивкою представлені у двох кольорах – молочному та чорному й стануть доречним доповненням гардеробу як жінок, так і чоловіків.
«Вишитий одяг – це наш культурний код. І він не лише про минуле, а й про сучасність та майбутнє. Тому етномотиви на футболці чи худі – це ніби зв’язок поколінь. Ми надихаємось нашим культурним спадком і робимо його сучасним та модним», – каже дизайнерка бренду Альона Онофрійчук.
Вироби з аутентичними орнаментами вже стали візитівкою бренду Vivons і є популярними як в Україні, так і за кордоном.
Нагадаємо, День вишиванки щороку відзначається в третій четвер травня. Це свято було започатковане в 2006 році з метою зберегти народні традиції створення та носіння вишитого українського одягу.