Які міжнародні подіуми підкорили Українські бренди у цьому році
Цьогоріч українські бренди вкотре підкорили серця міжнародної аудиторії. Деякі з них представили свої колекції не на одному Тижні моди.
GUDU: Мілан і Бухарест
Лаша Мдінарадзе, засновник GUDU, представив свої колекції у Бухаресті на Mercedes-Benz Fashion Week. Його роботи виділилися стриманою елегантністю, через драматичні, чуттєві силуети, які супроводжуються виглядом демонстраційної естетики.
Також раніше бренд взяв участь у Міланському тижні моди у червні 2024, де представив свою колекцію в рамках шоуруму «WALK INTO NEWNESS». Колекція від GUDU продемонстрував сміливу текстур, форм і кольорів, розсуваючи межі сучасної моди.
Frolov: Нью-Йорк і Лондон
Іван Фролов вже втретє з’являється у рамках Тижня моди в Лондоні. Український дизайнер представив осінньо-зимову колекцію, натхненну кримськими мотивами. Через кольорову палітру, власну призму спогадів та завдяки архівним фото дизайнер передав історію Криму.
Також Frolov продовжує завойовувати серця зірок своїми сміливими та водночас спокусливими образами. На Нью-Йоркському тижні моди він здивував глядачів новою колекцією “Ivasyk” романтичними вечірніми сукнями. Колекція втілила знакові елементи бренду: сукні з шовку та мережива, вирізи у формі сердець, корсети, прозорі тканини, спідниці міні, прозорі блузи. FROLOV in New York
BEVZA: Нью-Йорк, Париж
Уже протягом чотирьох років Світлана Бевза підкорює Нью-Йорк. У цьому сезоні нова колекція «Роса на сонці» не лишилася без уваги. Ідея виставки й показу натхненна українською культурою, починаючи від зачісок моделей з чубчиком, схожим на козацький оселедець, і закінчуючи музикою, яка супроводжувала моделей. Сам одяг містив дещо нові елементи: молочні відтінки, шовк, незвичні вирізи на сукнях і металічні корсети, що можуть нагадувати бронежилет у наших реаліях.
COVER: Париж
У кінці вересня Анастасія Федорова представила дроп ‘THE MUSE’ у Парижі за підтримки платформи для дизайнерів та брендів “Flying Solo”. Колекція бренду “COVER” вирізняється чорною палітрою та неочікуваними фактурами й дизайнерськими рішеннями. Докладніше про показ читайте у матеріалі.
Litkovska: Париж і Бухарест
У цьому році бренд “Litkovska” відсвяткував 15 років від заснування. На честь цього дизайнерка Лілія Літковська презентувала колекцію «ZHNYVA» у Парижі, а потім і в королівському палаці Бухареста. Знакова колекція відображає пожинання плодів від посіяного: цикл творення, роздумів і оновлення, вшанування історії бренду та його постійної еволюції. Образи для показу були створені разом із англійським фотографом та креативним директором SHOWstudio Ніком Найтом. Він розробив зображення квітів, що були вишиті та перенесені на різні тканини.
Основна концепція полягала в обміні ідеями та сенсами. Під час перформансу у Парижі гості писали побажання миру та перемоги на білих стрічках. Пізніше послання відправили до Києва, де українці відповіли листами вдячності.
J’AMEMME: Париж, Копенгаген, Київ
Весняно-літню колекцію бренду “J’AMEMME” презентували у трьох містах, зокрема Парижі, Копенгагені та Києві. Цього сезону дизайнерка Юлія Ярмолюк провела паралель між прозорістю тканин, архітектурними формами та неземною природою морських істот. Головною тематикою були медузи, чиї образи прослідковуються у делікатній роботі з бахромою, нестандартних силуетах та легкою текстурою плісе.
Авторка Маргарита Якимович