«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями
Cover представляє свій новий дроп, "Urban Summer Chronicles", який є вшануванням людей, що надихаються живою енергією міста та транслюють власну магію у відповідь. Центральними настроями цього дропу стала впевненість в собі та самобутність, яка допомагає створити яскраві приводи там, де ми є.
![«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями-Фото 1](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2024/05/imgonline-com-ua-Resize-CFJ1yvIiDbNs.jpg)
До «Urban Summer Chronicles» увійшов широкий асортимент одягу. З кольорами, натхненними міськими пейзажами — молочний, графіт, чорний і виразний відтінок синьо-сірого — бренд створив свою інтерпретацію класичних кольорів у дизайнах.
![«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями-Фото 2](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2024/05/imgonline-com-ua-Resize-ufNKP5dOI8t.jpg)
![«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями-Фото 3](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2024/05/imgonline-com-ua-Resize-qRZW7r7DbXai.jpg)
Вперше Cover вводить денім в свої дизайни, показуючи геометричні форми та вплив архітектурності як частина ДНК бренду. Дроп ігнорує надмірні принти та натомість обирає монохромні, багатошарові рішення. Він включає дві окремі лінійки: джинсові куртки та штани, прикрашені декоративними елементами, та сорочки вільного крою, які мають геометричні квіткові кишені. Квіткова кишеня є центральною у багатьох дизайнах як новий погляд на квіти у одязі — відмовляючись від романтизації на користь чіткого, зосередженого бачення урбаністичної витонченості.
«З ‘Urban Summer Chronicles’ ми прагнули вловити суть урбаністичної елегантності. Цей дроп про міських творців, які транслюють власну магію в цих пейзажах. Це про перетворення повсякденних моментів на щось надзвичайне, святкування краси міста та історій, які люди вміщають в собі«, — ділиться своїм баченням Анастасія Федорова, фаундерка та креативна директорка Cover.
![«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями-Фото 4](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2024/05/imgonline-com-ua-Resize-084W30oKGy2Q7xNj.jpg)
![«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями-Фото 5](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2024/05/imgonline-com-ua-Resize-easAo0hVtuuFnpol.jpg)
![«Urban Summer Chronicles»: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями-Фото 6](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2024/05/imgonline-com-ua-Resize-aW1ziTItq8Q.jpg)
Читайте також: DENIM IS A NEW BLACK: НОВА ЖІНОЧА КОЛЕКЦІЯ ВІД DIADIA