Деякі з цих людей називають себе блогерами, інші вважаються it-girl, але критики наполягають на терміні online influencer. Вони не лише сидять у перших лавах на модних шоу — їх знімають у рекламних кампаніях, роблять амбасадорами провідних брендів та запрошують на телебачення.
У 23-річної Крістіни Базан, швейцарського блогера білоруського походження, понад 2,3 млн. передплатників у Instagram. Для порівняння: у оскароносної актриси Гвінет Пелтроу на 100 тисяч менше. Мільйонна армія передплатників також має Кьяру Ферранью, Еймі Сонг, Венді Нгуен, Ніколь Уорн, Сюзанну Лау, Леандру Медін. Їхні нікнейми стають успішними брендами, а вплив в онлайн-світі зростає з кожним днем.
Лана Таккорі, засновник бренду Tak.OriMadeinItaly:
Звичайно, модні блогери зараз популярніші за акторів. Останні грають у кіно та театрі, і не можуть витрачати цілі дні на підбір одягу для гарних фото. А блогери тільки цим і живуть сьогодні це стало професією. Талановита актриса та талановитий блогер – це дві різні речі. Якщо акторка намагається поєднати обидва заняття, я їй не вірю. Актриси, яких я люблю, не постять себе у різних нарядах 5 разів на день. Те, що fashion influencers беруть гроші за рекламу, є абсолютно нормальним. Адже вони теж роблять великі інвестиції в себе і свої сторінки, які стають важливими рекламними платформами для просування товарів.
Фото опубліковано Tak.Ori by Lana Takori (@tak.ori)
Справді, розкручуванням блогерів вже зайнялися окремі агенції. Якщо бренд хоче побачити знаменитого в мережі персонажа на своєму показі, він матиме справу з менеджерами та агентами. Вартість за публікацію фото може варіюватися від кількох сотень до десятка тисяч доларів, хоча іноді інтернет-зірки-початківці працюють безкоштовно, отримуючи лише подарунки від рекламодавця.
Британська компанія The Blogger Agency, наприклад, пропонує рекламу продукції в інтернеті за допомогою блогерів і навіть їхніх вихованців. На сайті можна вибрати свого героя, переглянути статистику в соцмережах та забронювати його для зйомки реклами. Потрапити в такі агенції може кожна людина з успішним обліковим записом. Необхідно лише заповнити заявку та вибрати тип роботи, який вас влаштовує.
У нью-йоркському агентстві Socialyte, створеному стилістом Адамом Галла, є ціла Instagram-студія, де проводять зйомки та кастинги початківців онлайн-зірок. Розкручуванням блогерів та вологерів також займається голландське бюро IMA під керівництвом Медді Раедтс.
Олена Глухих, засновник бренду HeyBeachBag, блогер:
Instagram сьогодні – це те, з чим ми прокидаємося, снідаємо, обідаємо, працюємо, займаємося спортом і лягаємо спати. Це моя улюблена соціальна мережа, завдяки їй я завела нових друзів, підтримую стосунки зі старими та, що приємно, отримую подарунки та заробляю гроші. Незважаючи на фільтри, бути популярним у Instagram не так просто. Тут недостатньо голосу чи акторської майстерності, треба знати, чим «зачепити» людей, а чіпляє зазвичай реальне життя. Я вважаю себе скоріше нішевим впливом. 20 тисяч передплатників – це по суті не так багато, але моя аудиторія дуже селективна. Як правило, це люди зі світу моди, з якими я співпрацюю з HeyBeachBag, і просто модниці, з якими я знайомлюся у поїздках.
Мій офіційний план для наступних п’яти місяців Фото опубліковано Aliona Glu (@alionaglu)
Сіссі Джонсон, бренд-стратег, контриб’ютор HuffingtonPost, лектор та експерт з fashion-бізнесу:
Мені здається, зростаюча популярність блогерів та it-girls пояснюється ще й тим, що люди шукають правдивої інформації. Актриси та телеведучі у свідомості людей ніби живуть у міфічному світі кіно та телебачення. Блогер здається людям реальнішим. Напевно, зараз online influence — один із основних інструментів маркетингу. Бюджет, який традиційно виділявся для друкованої реклами, сьогодні вкладається у співпрацю із інтернет-зірками. Власникам марок вже не потрібні гарні фотографії та лайки. Вони хочуть працювати з блогерами, які можуть перетворити фоловерів на покупців.
Анна Гоцик, блогер, творець Dream. Love. Shop:
Той факт, що певна кількість людей, будучи моїми фолловерами, уважно стежать за моїм життям, накладає на мене відповідальність. Я чудово це усвідомлюю, тому завжди враховую, що те, чим я поділяюся на своїх сторінках у Мережі, може стати прикладом або порадою для інших. Будучи передплатником різних облікових записів, можу сказати, що читач зазвичай відчуває різницю між комерційними та особистими постами. Читачі бачать, коли блогер рекламує річ, яку зазвичай не надів, і коли починає сприймати свою впливовість як належне.
Who goes to Greece and doesn’t take a picture в front of white houses? #cliché #blogger Фото опубліковано Anna Gotsyk (@annagotsyk)