Бренд FROLOV оголосивши про вихід першої Bridal Collection
Редагувати перекладКохання, пристрасть та секс – явища, якими часто надихається FROLOV. Вони настільки ключові у ДНК бренду, що саме серце стало його символом. Також любов, пристрасть та секс – є неодмінними атрибутами свята весілля чи помолвки. Бренд FROLOV супроводжує ці свята своїми вбраннями. Весільна історія бренду FROLOV розпочалась із сімейної історії Івана Фролова. У перших весільних нарядах Івана під вінець пішла його сестра. А музою FROLOV Bridal collection дизайнер називає свою маму, та присвячує історії її кохання свою першу весільну колекцію.
За словами Івана, робота з нареченими над customized-образами дала йому відчути абсолютну різноманітність настроїв, підходів та характерів пар, що збираються одружитися. Саме тому кожен образ першої весільної колекції FROLOV є індивідуальним, проте характерний та легко поєднується з іншими айтемами бренду. Ідею різноманітності підкреслює кастинг зйомки та локація, адже шкірна зала Будинку з химерами наповнена унікальними емоціями та історіями.
Так одна з найтаємніших будівель Києва – Будинок із химерами архітектора Городецького стала місцем зйомки першого свадебного кампейну FROLOV. Знімання у цієї локації були давньою мечтою Івана Фролова і нарешті настрій колекції та будинку повністю збіглися. Команді бренду пощастило потрапити в загадкову історичну споруду та реалізувати власну творчу ідею.
FROLOV Bridal складається з двох ліній одягу: жіночої (bride) та чоловічої (bridegroom). Образи колекції підходять для різних частин весілля. Але вони позбавлені будь-яких обмежень, тому що наречена для офіційної церемонії може обрати як будуарну нічну сорочку, так і піджак чи костюм.
У кожному образі комфорт є надважливим фактором. FROLOV Bidal дозволяє нареченій почувати себе вільно, та робити все, що заманеться, у цей святковий день. Жодний із весільних образів не стане one-night-garment, а може бути трансформованим у вечірній вихід будь-якої важливої події.
Читай також: Емілі Ратаковські показала перші дні життя свого сина
Образи чоловіків також різноманітні. Від максимальної святковості white tie, абсолютної класики – чорного смокінгу, до легких шовкових сорочок, жилет та штанів.
Кольорова гамма колекції не обмежена класичними білим, молочним та відтінками ігристого – вона містить червоний, чорний та бежевий кольори.
Одним із ключових елементів оформлення колекції є рози, створені вручну. “Білі рози, які мій тато подарував мамі, коли просивши її руки, стали для мене символом початку історії кохання моїх батьків. Фотографіям, де моя мама тримає в руках ці квіти, навіть присвячене окреме плаття у колекції. А весільна фото мама з татом вдохнули мене використати в роботі естетику різних епох минулого століття”, – Іван Фролов. Крім того, роза як образ пронизує всю історію колекції і зустрічається у ліпленні локації, букетах та прикрасах свадебного торта.
Своє зображення епоха також найшла у мереживах. Дизайни деяких з них є архівними вінтажними зразками легендарної французької фабрики Solstiss, які давно знято з виробництва.
Моделями кампейну стали друзі бренду: Наталія Гоцій, Layah, Денис Грищук, серед яких навіть є реальна пара. Фотограф офіційного кампейну – Крістіна Подобід. Свій альтернативний погляд на колекцію Іван Фролов показує у своїх фото. Традиційно запуск нової колекції супроводжується відео, режиссером якого виступив Юрій Двіжон.