Кейт Мосс стала обличчям нової рекламної кампанії Alexander McQueen
Редагувати перекладУ новій рекламній кампанії бренду модель наблизилася до природи.
Бренд Alexander McQueen відомий тим, що він пропагує філософію суворості та витонченості в модній індустрії, тому не дивно, що для зйомок нового кампейну було обрано саме таку локацію. Кейт Мосс, яка стала головною героїнею кампанії, позує у вбраннях з нової колекції осінь-зима 2019/2020 у селі на Півночі Англії. Місце вибрано недарма, оскільки звідти родом Сара Бертон – креативний директор бренду.
Колоритності новому кампейну додає те, що режисер проекту Маша Васюкова не обмежилася однією локацією: вони відзняли серію кадрів і на фабриці, де виробляється одяг, і в лісі. Кейт Мосс поставала перед фотографом Джеймі Хоксвортом як у строгих брючних костюмах, так і в сукнях із яскравими акцентами. У колекції представлені чорні костюми з атласними лампасами, асиметричні костюми-двійки, об'ємні сукні у вигляді троянди та вбрання з бісерною вишивкою.
Читайте також: КАЙЯ ГЕРБЕР КАРДИНАЛЬНО ЗМІНИЛА ОБРАЗ У НОВІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ VERSACE
45-річна супермодель також стала новим амбасадором колекції очок бренду Alexander McQueen. Але не лише цим проектом може похвалитися модель 90-х: раніше Кейт стала героїнею рекламної кампанії французького бренду Zadig&Voltaire і призначена новим обличчям осінньо-зимової колекції італійського модного будинку Giorgio Armani.
Фото: alexandermcqueen.com