UA
RU

Рекламна кампанія H&M Studio S/S20

Редагувати переклад
Барвиста та смілива колекція H&M Studio S/S20 створена для сучасної волелюбної дівчини. 

Рекламна кампанія H&M Studio S/S20-Фото 1

Натхнена місячним ландшафтом та невимушеною серф-культурою шведського острова Готланд, колекція передає безтурботну атмосферу в колірній палітрі яскраво-рожевого та кобальтово-синього. Тут органічно поєднуються речі великої в'язки, повітряні сукні та легкі костюми. Колекція H&M Studio S/S20 з'явиться у River Mall 20 лютого.

Муза колекції STUDIO S/S20 – це дівчина з вільним духом, яка займається серфінгом, скелелазінням, досліджує та постійно відчуває щось нове. Колекція є одночасно лаконічною та вишуканою: натуральні тканини з необробленими краями змішані з розкішними елементами, такими як блискучий металік та футуристичні аксесуари. Свобода проявляється у тому, як можна поєднувати речі з колекції. Ми хочемо, щоб наші клієнти завжди і скрізь відчували себе чудово,

- Каже Енн-Софі Йоханссон, креативний консультант H&M.

Рекламна кампанія H&M Studio S/S20-Фото 2

Нетривіальні силуети та електричні кольори створюють безтурботний настрій. Ключові моделі включають повітряну сукню в оригінальному принті, смугасті кремові джинси, светр великої в'язки у рожевих, кремових та чорних смугах. Натуральні віскозно-лляні волокна надають речам легкості, а перероблений поліестер додає сукням невагомості.

Дослідницька поїздка на шведський острів Готланд, де ландшафт нагадує місячну поверхню, дала нам ідеї для текстур та палітри кольорів. Авторські принти були натхненні скелястими утвореннями острова, які перетворилися на унікальні скульптурні форми. Я хотів, щоб принти були нетривіальними, тому ми застосували електричну палітру кольорів,

- Каже Моа Бартлінг, дизайнер принтів H&M.

[mc_gallery id=536898]

Статті на тему