Остання колекція DZHUS перед війною – PSEUDO. Показ на Ukrainian Fashion Week відбувся на початку лютого, а замість традиційного шоуруму під час Паризького тижня моди команда DZHUS уже рятувалася в підвалі на Київщині.
Концепція “PSEUDO” апелює до ілюзії як основоположного поняття культури метамодернізму. Дуальність і приховані сенси нероздільні з дизайном DZHUS як таким, адже він пропонує незліченні метаморфози одягу й аксесуарів і одягу в аксесуари. Візуальна естетика образів іронічна й контраверсійна всередині самої себе, а отож – вичерпно самодостатня. В осінньо-зимовій лінійці уніфікованих предметів гардеробу бренд буквально матеріалізував двоїстість і фізично розкриває додатковий зміст: трансформації виробів здійснюються то шляхом їхнього розшарування, то завдяки деталям вивороту. Силуети підкреслено структуровані, а фасони розділилися на два вектори: абстрактно-ескапістські “кокони” протиставлено нарочито класичним речам, що, втім, таять у собі потенціал до радикальних перевтілень. Відповідно до етичних цінностей DZHUS, використано лише матеріали cruelty-free. У певному сенсі колекція стала пророчою, адже акцентує увагу на омані, неочікуваних змінах та кардинальному переосмисленні норми. Відеолукбук, у якому дизайнерка кардинально трансформує образи моделей, увійшов до шорт-листу фестиівалю Berlin Commercial 2022.
Через вторгнення росії Ірина Джус знайшла тимчасовий прихисток у ЄС і наразі досдіджує можливості для підтримки бренду між Варшавою, Парижем і Берліном, тоді як її чоловік і бізнес-партнер Анатолій Ельгерт відновив виробництво замовлень у Києві.
Від початку війни DZHUS передає 30% своїх прибутків на потреби українських зоозахисних організацій та армії.
Фото надала пресслужба
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: ДИЗАЙНЕРКА ПАУЛА УЛАРГІ ПРО SUSTAINABLE ЦІННОСТІ ТА «ЗЕЛЕНУ» КОЛЕКЦІЮ ДЛЯ LOEWE