UA
RU

Урбаністична мода: нова фотосесія свідомого бренду Sheezen

Редагувати переклад

Фотосесія української дизайнерки одягу Sheezen Олександри Піскун, проведена цього літа на вулицях Берліна, відображає прагнення митця до свободи та невимушеності вуличного стилю із закликом до усвідомленого споживання.

Урбаністична мода: нова фотосесія свідомого бренду Sheezen-Фото 1

Завдяки простору вільного та красивого міста, українська команда у складі фотографки Валерії Скрібченко та моделі і актриси Елізабет Шаріпо, влучно висвітлила маневровість актуальних форм «живого» одягу: варіації асиметричних шортів та корсетів у делікатному м’ятному і глибокому чорному кольорах; легкий, в міру об’ємний тренч з вирізом нижче коліна та топ відтінку «попеляста троянда».

Урбаністична мода: нова фотосесія свідомого бренду Sheezen-Фото 2

Урбаністична мода: нова фотосесія свідомого бренду Sheezen-Фото 3

Передусім глядач виділяє ексклюзивний дизайнерський крій та привабливість старанно відібраних кольорів. Виготовлення всіх елементів з екологічно чистих, сертифікованих тканин – вірна тенденція сучасної моди на шляху до майбутнього.

Урбаністична мода: нова фотосесія свідомого бренду Sheezen-Фото 4

Урбаністична мода: нова фотосесія свідомого бренду Sheezen-Фото 5

Читайте також:
Анна Октябрь стала амбасадоркою фонду No More Plastic

Обираючи, ми маємо усвідомлювати, який внесок у розвиток планети приносить наш вибір. Sheezen має чітку ціль та напрямок: екологічність та сталість, нерозривно поєднані з гармонією краси.

Статьи по теме