UA
RU

Гарік Корогодський став обличчям нової колекції Indposhiv Casual

Бізнесмен Гарік Корогодський став обличчям нової літньої колекції Indposhiv Casual. Сюди увійшли сорочки, брюки і шорти з льону, бавовняні футболки і поло.

Гарік Корогодський став обличчям нової колекції Indposhiv Casual-Фото 1

Компанія Indposhiv створює не тільки костюми, а й речі на кожен день Indposhiv Casual. Одяг цієї колекції створюється вручну та за принципами bespoke, але не по індивідуальних мірках, а за лекалами, які розробляли упродовж останніх 14 років. Цей одяг не треба чекати. Тут можна одразу придбати річ, яка сподобалася, та підігнати під себе.

Гарік Корогодський став обличчям нової колекції Indposhiv Casual-Фото 2

Indposhiv Casual представили літній дроп. Сюди увійшли сорочки, брюки і шорти з льону, бавовняні футболки і поло. А обличчям нової колекції став бізнесмен Гарік Корогодський. 

«Коли ми думали, хто може стати героєм нашої нової літньої колекції, то відштовхувались від того меседжу, який хочемо передати. Відбувалось це у травні під час майже щоденних нічних обстрілів. Саме тоді відчувалась особлива жага до життя та думка, що вороги не дочекаються нашої розпачі. Навіть попри війну ми можемо радіти тому, що в нас є. А літо — пора, яку дуже чекають як діти, так і дорослі. І ми захотіли про це нагадати. Гарік для нас — людина, яка любить життя, Київ і вміє кайфувати. А ще він пише класні пости, які можуть змусити посміхнутися навіть після безсонної ночі з ракетними обстрілами», — розсказала засновниця компанії Катерина Возіанова.

Гарік Корогодський став обличчям нової колекції Indposhiv Casual-Фото 3

Гарік Корогодський розповів, що одяг від Indposhiv для нього наче шкіра:

«З одного боку не відчуваю, з іншого —  він помітний, привертає увагу людей навкруги. Люди бачать кольори та усміхаються. І я з ними».

Indposhiv працює на ринку вже 14 років. Головний принцип компанії — персоналізований підхід до кожного клієнта. Обличчями Indposhiv були військовий з полку «Азов» Ілля Самойленко, адвокат і військовий Масі Найєм, генеральний директор YASNO Сергій Коваленко

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Indposhiv

Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД LESSLESS З’ЯВИВСЯ У НОВОМУ СЕЗОНІ «AND JUST LIKE THAT…»

Статьи по теме