Слідом Land Rover я не оберталася ніколи – у мене ці автомобілі чітко асоціювалися з авторитарними чоловіками середніх років, які неодмінно роз’їжджають містом з охороною. Тому сісти за кермо новенького Land Rover Discovery First Edition мені, зізнаюся чесно, було страшнувато – я така маленька, а він такий великий, і що робитиму на вузьких, забитих машинами дорогах, і на тісних місцях для паркування?
Посидівши в заведеному автомобілі якийсь час і видихнувши, я зважилася стартувати – благо, частина початку мого шляху пролягала Житомирською трасою і окружною, так що в мене був час просто їхати прямо і звикнути до нових відчуттів. Перше, що мене відразу ж підкупило – я ще ніколи не сиділа так високо у легковому автомобілі: психологічно ти автоматично починаєш почуватися комфортно. Щоб моя верхівка виглядала з-за керма (жартую), мені довелося до максимуму підняти сидіння, а кермо опустити, щоб було зручно спостерігати за показниками на панелі приладів. 3-літровий дизельний мотор, 258-кінських сил, 21-дюймові колеса – всі ці та інші цифри Land Rover Discovery відразу матеріалізує в емоції. Причому, виключно позитивні.
У цього автомобіля великі дзеркала та чудова оглядовість – дорогу попереду, ззаду та з боків видно як на долоні. Завдяки цьому я жодного разу не помилилася з габаритами, і хоча машина зовні здається величезною, зсередини легко розумієш, де межі кузова. З парковкою (чесно зізнаюся, не найсильніший мій бік, але я завзята у вдосконаленні цієї справи) я керувалася дуже спритно – при маневрах задом автоматично опускаються дзеркала, а камера допомагає вирулювати правильно. Втім, можна і не працювати і користуватися системою автоматичного паркування.
Для забудькуватих передбачені важливі дрібниці – наприклад, якщо ти глушиш двигун, гальмо стоянки включається автоматично. Та й окремою главою йдуть системи допомоги водієві, які покликані підвищити безпеку перебування на дорозі – їх досить багато, всі потрібні. Так, і не забудьте про пневмопідвіску – Discovery впорається навіть з тим, що і дорогами не назвеш.
У Land Rover Discovery шикарний салон – У моєму випадку він був виконаний у чорно-бежевій гамі, яка незмінно радувала око. Ти сідаєш в автомобіль, включаєш блокування дверей (обов’язкове правило, від поганих людей), і на тебе накочує спокій. Одного дня по дорозі на роботу, поки я намагалася розкрутитися на несподівано перекритій ремонтній ділянці, я краєм ока помітила приватну кондитерську в новобудові. Повернулася туди, купила каву і тістечко, але не стала залишатися в кафе, а віддала перевагу насолодитися десертом і напоєм в автомобілі, спостерігаючи за вуличним життям зсередини, настільки комфортно в Discovery перебувати – з його принципом “все під рукою” та зручними підсклянниками з фіксаторами.
Головне, що підкуповує Land Rover Discovery – це його можливість попередити всі твої бажання за допомогою технологій. В автомобілі все автоматизовано та комп’ютеризовано, і познайомитися з усіма функціями займе час – це щось подібне до задоволення, яке хочеться розтягувати. Починаючи від суперзручного селектора вибору режимів їзди, схожого на ручку гучності (джойстики, кнопки – всі інші конструкції у зручності програють), до клімату з таймером, підігріву, охолодження та масажу до декоративного підсвічування та кількох десятків інших функцій, які суттєво полегшують у так, щоб забезпечити максимальний комфорт людей, що знаходяться в салоні. Наприклад, електричне регулювання сидіння водія здійснюється в 16 напрямках – так що навіть дрібні нюанси положення тіла можна передбачити, а ще автомобіль запам’ятовує те положення дзеркал, яке зручне саме вам. Регулюються та інші крісла у салоні. Пасажирам ззаду я чесно заздрю - відкинувся на спинку крісла, влаштував напої на панелі, що розкладається між сидіннями, і меланхолійно спостерігаєш за миготливими деревами, будинками і хмарами через великий скляний панорамний дах, слухаючи музику через аудіосистем.
Спілкування з Land Rover Discovery – це як магія, механіку якої ти розумієш, але все одно захоплюєшся. Відкривши багажник вперше (не сумнівайтеся, що цей процес теж відбувається з кнопки “без рук”), я не заспокоїлася, поки не натиснула всі кнопки, розташовані всередині зліва: з їх допомогою автоматично складаються та розкладаються підголовники та спинки заднього ряду крісел, і в разі потреби ту ж процедуру можна провернути з третім рядом крісел, що тут теж є. Ще довше я грала з дисплеєм, на якому можна у всіх подробицях з діаграмами та малюнками розглянути можливості машини та розібрати по кісточках свій стиль водіння. Скрупульозні автомобілісти будуть у захваті від такої інформативності. До речі, незважаючи на масу, об’єм двигуна та інші параметри, Discovery є дуже економічним – у мене вийшло в середньому 7,8 л дизеля на 100 км. Клас!
Який висновок я зробила? Це суперфункціональний, статусний (у хорошому сенсі цього слова), економічний автомобіль, який, насправді, ідеально підійде для великої сім’ї або для того, хто сповідує принцип “машина – мій другий будинок”. Щастя матеріальне і воно є, коли ти готовий до коротких та довгих подорожей на всі сто відсотків, і знаєш, що ці подорожі будуть точно комфортними. Напевно, краще може бути лише космічно красивий Range Rover Velar.