UA
RU

Своя річ: як запустити власний стартап

Редагувати переклад

Хочете відкрити власну справу, але не знаєте з чого почати? Своїми порадами ділиться Ганна Петрова, Startup Ukraine.

GettyImages-164900257

Знайти свою ідею, опрацювати концепцію.

Часто буває так, що бажання відкрити свій бізнес є, а ідеї – ні. Це нескладне завдання: складіть список із 50-100 речей, які ви любите робити і які у вас добре виходять. Пам'ятайте: якщо ви оберете улюблену справу, вам ніколи не доведеться ходити на нелюбиму роботу. Не бійтеся ділитися задумом із близькими та знайомими – їхні коментарі можуть наштовхнути на корисні відкриття та думки.

 

Перевірити ідею дієздатність, прорахувати бізнес-план.

Продумати ключові переваги, які виділятимуть ваш бізнес.

Зрозуміти, хто ваша цільова аудиторія. Це головне питання у будь-якому бізнесі!

Важливо правильно її визначити, спираючись як на гіпотези, а й у перевірені факти. Не гидуйте маркетинговими дослідженнями, проводьте фокус-групи, дізнавайтеся свою аудиторію та її потреби. Виходьте "в поля".

«Диференційся або вмирай!» – цю книгу маркетолога Джека Траута раджу почитати всім підприємцям-початківцям.

Розробити стратегію розвитку.

Знайти відповіді на запитання: Якою є місія вашої компанії? Як ваш бізнес змінює суспільство, чи робить його кращим? Адже бізнес та підприємництво – це стиль життя. Як ви бачите свою компанію за 3/5/10 років? Ваша мета на перший рік існування? Мрійте. Мрії перетворюються на цілі, а цілі – на чіткі плани. Не пропускайте цей пункт.

Провести аналіз діяльності конкурентів: зрозуміти, з ким, як і за що конкуруємо та чи конкуруємо взагалі.

Конкуренція – це завжди добре. Вона змушує приділяти особливу увагу удосконаленню товарів та послуг. Суперників важливо знати «на обличчя».

Підібрати сильну команду, яка здатна завоювати світ!

Просто беріть і робіть, незважаючи на складні моменти та провали - це нормально і для життя, і для бізнесу. Невдачі можуть бути «дзвіночком», що вказує на те, що потрібно щось міняти, можливо навіть саму ідею. Світ підприємництва знає багато прикладів, коли початкова задумка у результаті трансформувалася на зовсім інший бізнес. Наприклад, NOKIA починали свій шлях із виробництва туалетного паперу та галош, а HONDA продавали велосипеди з навісним мотором. Тому головне завжди рухатися вперед!

Статті на тему