sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    Коло традиції: Маркетинг для наївного мистецтва

    У кожного героя рубрики «Коло традиції» свій шлях до традиційної культури, свої причини, мотиви, тригери, але всі вони знайшли в цій сфері відчуття свого місця, радість і причетність до колективної пам’яті народу.

    Художник-самоук  із  села Дударків  Бориспільського району Іван Приходько робить дитячі іграшки, декоративну скульптуру і працює в жанрі декоративного розпису. Називає себе учнем Марії Примаченко: хоча ніколи й не зустрічався з художницею, але бував на багатьох її виставках, а головне — йому близький її спосіб думання, образотворчості. Кольори його іграшок, картин, скульптур  такі ж «відкриті» й однозначні, як і в Примаченко — без напівтонів і відтінків. «Картина оживає, коли у ній є холодні й гарячі барви. Боротьба кольорів завжди хвилює». Ще й тому народному художнику подобаються складні, але соковиті і насичені кольори на полотнах Анатолія Криволапа.

    Спрощені форми. Традиційні персонажі — сонце, дерево життя, птахи і янголи як посланці неба, свободолюбивий кінь, прадавні риби. А виходить свіжо і артистично.

    Іван Приходько мав  близько 30 виставок, він є лауреатом  кількох мистецький премій, його  твори можна побачити у музеях  і приватних колекціях, і можна  купити як утилітарну річ — дитячу  іграшку, наприклад, чи янгола в  інтер’єр.

    Коло традиції: Маркетинг для наївного мистецтва-Фото 1

    Для немовлят батьки часто вішають яскравих деревяних пташок замість «мобілів» над дитячою колискою чи ліжечком, а малюки, буває, віддають перевагу народним іграшкам на коліщатках, іграшкам-возикам перед сучасними гаджетами. І дорослі теж не можуть встояти перед цими мистецькими об’єктами — теплими (з липи чи осики), яскравими (художник використовує акрилові фарби), рідними (бо їхні форми шліфували віками), руки самі тягнуться погратися.

    У 2015 році маркетологиня Тетяна Пилипчук познайомилася з художником на його персональній виставці, і з того часу вона працює як його менеджерка. «Роботи Івана Васильовича одразу «заговорили» зі мною, у цих простих і глибоких образах я зчитала  дуже важливі «повідомлення», повязані з нашим корінням. Його творчість  —  це сакральний акт матеріалізації духовних цінностей нашого народу. Мені хочеться ревно їх берегти, а з іншого боку — відкрити це багатство для всього Світу.»

    Коло традиції: Маркетинг для наївного мистецтва-Фото 2

    Завдяки цій співпраці відбулося кілька комерційних колаборацій — зображення твору Приходька в рекламі продуктів «Ощадбанку»,  в колекції дитячого одягу «Малюванки»  дитячого одягу бренду garnamama та ін. Оскільки скульптури майстра виглядать дуже модерново — лаконічні за формою і виражальними засобами, яскраві за образами — в сучасних інтер’єрах, їх часто замовляють дизайнери.

    Коло традиції: Маркетинг для наївного мистецтва-Фото 3

    Читай также: Принц Гарри рассказал, каким было одно из первых слов, сказанных его сыном Арчи 

    Комунікація відбувається на сторінках «Майстерня Івана Приходька в Facebook та Instagram, через які можна і купити твори.

    «Я збагнув, що мої твори – то боротьба за все красиве, що є на землі»

    82-річний майстер  живе  в старій хаті 1903 року, в якій  глиняна долівка, традиційна груба. «Сама хата моя, дух її, мені стільки підказує. Вона дає мені свободу. Поставлю чурбан у хаті й витесую ангелів, босими ногами чую стукіт землі», — каже Іван Васильович, і додає: «На хуторах народжуються талановиті люди, тому що вони пов’язані з природою».

    Андрій Лисецький, режисер фільму «Земля Івана», який отримав головний приз програми DOCU/Україна цьогорічного фестивалю Docudays.ua, сказав в інтерв’ю Suspilne.media: «…спочатку я захопився саме фактурою, але швидко зрозумів, що його оселя, мистецтво – більшою мірою тло, а головною темою є саме щаслива людина та її дзен. Ця історія унікальна саме цим поєднанням способу життя і творчого надбання».

    Коло традиції: Маркетинг для наївного мистецтва-Фото 4

     

    «Я малюю для того, щоб люди були веселими. Адже людина приходить у світ для радощів», — наче підтверджує його слова художник.

    Іван Приходько створив понад 1000 об’єктів і картин, починаючи від точного відтворення традиційних взірців до переосмислення традиції і пошуку власного почерку в рамках традиції.

    Коло традиції: Маркетинг для наївного мистецтва-Фото 5

    Кадр з фільму Андрія ЛИсецького, виробництва «MaGiKa Film»

    Основні теми у живописі і скульптурі  Приходька – це любов до природи та гармонія в природі, щасливе кохання, фольклорні мотиви. У цих образах і темах не просто втілюється творчий задум одного автора, а сконцентровано досвід цілого народу, який передавався від покоління до покоління — з розписаними хатами, печами, мисками, з вишитими рушниками, піснями. І місія Івана – своїми роботами проявити культурний код народу, який є у кожному з нас. 

    Фото: Андрій Лобов

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Загрузка...
    Статьи по теме